piątek, 24 czerwca 2011

Zaginął Patryk Kamil Błoch

Patryk Kamil Błoch
Data zaginięcia: 2009/05/01
Wiek w dniu zaginięcia: 21 lat
Miejscowość: Pieszyce

 Wypowiedź narzeczonej Patryka

,,Ad.1.
W pierwszej chwili kiedy zgłaszałam sprawę Patryka na policję to naprawdę podejrzewałam że mogło się coś Patrykowi stać...Jednak z biegiem czasu wydaje mi się jednak że on żyje...Ponieważ znajomi którzy wtedy byli z Patrykiem nie byliby na tyle sprytni i cwani aby cokolwiek zrobić komuś i na dodatek to tak ukryć...

Ad.2.
Na policję dochodziły różne wersje ludzi którzy widzieli Patryka we Wrocławiu i Międzylesiu k/Kłodzka ale po sprawdzeniu przez policję tych faktów , policja stwierdziła że to tylko fałszywe alarmy...

Ad.3.

Telefon komórkowy Patryka był sprawdzany ale brano bilingi tylko z tego dnia w którym zaginął a według mnie powinni te bilingi sprawdzić chociaż z miesiąc do tyłu...
A komputera Patryk nie miał...

Ad.4.
Policji zaginięcie Patryka zgłaszałam zaraz w poniedziałek 04.05.2009 roku.,,

Film Youtube
Plakat do pobrania

1 komentarz:

  1. No tak jak widac Policja jak to Policja robią jak im wygodniej ,czyli nic ,zostawiają sprawę w rękach rodziny i Pana Boga,no i jak tu nie pisac o Portalu Szukamy Was,przecież tylko oni najwięcej nagłaśniają o zaginionych ,szkoda płakać sie chce nad naszą Policją.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli posiadasz jakiekolwiek informacje o zaginionym, podziel się nimi w komentarzu lub napisz na kontakt@szukamywas.pl.
Komentarze obraźliwe będą usuwane.